Käyttö- / toimitusehdot

07.07.2020

Verkkokauppa (Panasonic Solar).

My-Solar Oy. Y-2697052-3

Piispanpiha 7 02200 Espoo

Puhelin: 020-7305360 Sähköposti: info@my-solar.fi

SOPIMUSEHDOT 

Tarkemmat Checkout maksutiedot täällä

1. YLEISET EHDOT

jn-solar.fi on verkkokauppa, jossa myyjänä toimii My-Solar Oy (Y-2697052-3). Toimipisteemme sijaitsee Espoossa Piispanpiha 7. Näitä sopimusehtoja noudatetaan kaikissa kauppasuhteissamme. Pidätämme oikeuden muuttaa sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Kaikkiin tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ehtoja, jotka ilmenevät tältä sivulta. Emme vastaa vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella ja jota emme voi kohtuudella voittaa. Tälläisessä tapauksessa ilmoitamme asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista meitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.

2. ASIAKAS

Myymme tuotteita ja palveluita täysi-ikäiselle yksityishenkilöille, ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle. Hyödykkeitä myydään myös yritys- ja yhteisöasiakkaille, jotka hankkivat kauppatavaran ammatilliseen käyttöön. Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia siitä mitä pakottavassa lainsäädännössä on määrätty. Yritysasiakkaiden kauppasopimuksissa sovelletaan Suomen kauppalakia niiltä osin kuin näissä sopimusehdoissa ei ole toisin määrätty.

Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkailta vaadittavat tiedot ovat yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköposti sekä y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero tai -numerot ja tarvittaessa laskutusosoite. Toimitusaika-arviot on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. Emme ole vastuussa vaikutuspiirimme ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.

Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua järjestelmäämme. Asiakkaiden tiedot on tallennettu asiakasrekisteriimme, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa My-Solar Oy Piispanpiha 7 02200 Espoo. Asiakas voi halutessaan kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava meille allekirjoitettuina.

3. TUOTTEET, JA HINNAT

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetusta ellei toisin ole mainittu. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo. Tuotteen hinnan noustessa ennen lähetyksen käsittelyä tilatut tuotteet toimitetaan alkuperäisellä hinnalla. Jos tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta muutoshetken hinnan mukaisesti. Hinnan laskiessa toimitamme tuotteen automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla.

4. TOIMITUS- JA MAKSUTAVAT

Tarkemmat tiedot maksutavoista löytyvät kohdasta: Maksuehdot .Yritysasiakkailla on mahdollisuus myös laskutustilin avaamiseen. Lisätietoja laskutustilistä asiakaspalvelustamme. Toimitustavat löytyvät kohdasta: Toimitusehdot

5. TAKUUASIAT, JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteilla yksityisasiakkaille on 14 päivän palautusoikeus. Palautuskustannuksista vastaa asiakas.

maksunpalautukset tehdään aina käytetylle maksutavalle.

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Ostaja on velvollinen tutustumaan takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. My-Solar Oy pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Testaamista ei koskaan suoriteta odottaessa, vaan tähän on varattava aikaa noin 3-5 arkipäivää. Ennen tuotteen lähettämistä takuuhuoltoon, tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

info@my-solar.fi  P. 020-7305360

Huoltopaikka määräytyy valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. My-Solar voi ohjata asiakkaansa ottamaan suoraan yhteyden valmistajaan tai tämän valtuuttamaan huoltoliikkeeseen, jos tästä voidaan katsoa olevan etua asiakkaalle. Kuluttajalla on aina myös mahdollisuus toimittaa tuote kauttamme huoltoon. Tällöin huoltoaika on logistiikkaan kuluvan ajan verran pidempi. Huoltoaika-arvio Suomessa suoritettavassa huoltoprosessissa on 10-15 arkipäivää. Osa myymistämme tuotteista joudutaan toimittamaan ulkomaille huoltoon, koska Suomessa ei ole valmistajan valtuuttamaa huoltoa. Tällöin arvioitu huoltoprosessi on 10-20 arkipäivää.

Aiheettoman huollon kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. My-Solar Oy ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Oikeus tuotteessa olevan vian luonteen ja laadun tarkastamiseen säilyy meillä myös kaupan perumisen yhteydessä.

Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut, kaikki käsittelykulut ja logistiset kustannukset. Ostajan tai kolmannen osapuolen kokoaman laitteiston virheenetsinnästä peritään hinnaston mukainen maksu, jos virhe ei ole My-Solar Oy:n toimittamassa komponentissa. Virheeksi ei katsota yhteensopivuusongelmaa, ellei asiakas ole nimenomaisesti ostohetkellä todistettavasti ilmoittanut My-Solar Oy:lle yhteensopivuustarpeesta. Tuotteen fyysinen avaaminen laitteen muokkaamiseksi päättää takuun ja laissa määritellyn virhevastuun ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut.Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine)

Kaikilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus yksityisasiakkaille. Tuotteelle ei kuitenkaan myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu tuote. Ennen palautusta tulee asiakkaan aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme ohjeiden saamiseksi. Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Alkuperäiseen pakkaukseen ei saa liimata osoitekorttia, tai muutakaan, vaan sen tulee säilyä alkuperäiskuntoisena. My-Solar Oy ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta. pidätämme oikeuden periä kustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai sopimusehtojen vastaisesti. Asiakkaalta peritään tällöin käsittely- ja postituskulut.

Myyjä ei missään tapauksissa vastaa tuotteen ja/tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä. Toimittajan korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön. Vastuu vahingosta rajoittuu aina mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.

Myyjän ja ostajan väliseen sopimukseen liittyvät erimielisyydet, ellei erimielisyyksiä pystytä ratkaisemaan osapuolten välisin neuvotteluin, ratkaistaan yksijäsenisessä välimiesmenettelyssä, ellei toisin ole sovittu. Myyjällä on kuitenkin aina oikeus vaatia erääntynyttä saatavaansa myyjän kotipaikan alioikeudessa

Palautusosoite:
My-Solar Oy Piispanpiha 7 LT2, 02200 Espoo Finland

info@my-solar.fi / P. 020-7305360 

Maksuehdot

Tarkemmat Checkout maksutiedot TÄÄLLÄ

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.